مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

 
اعتراف جالب سیدجلال حسینی پس از بازی با داماش
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «توپ را مدافع حریف گل کرد نه من!»
 

 

 مدافع پرسپولیس پس از پایان بازی با داماش یک اعتراف شیرین کرد و گفت: «گل را من نزدم و مدافع حرف زد. من فقط به این دلیل خوشحالی کردم که واقعا از گلی که به ثمر رسید خوشحال شدم.»

 

سید جلال درباره بازی با داماش هم گفت: «واقعا بازی سختی بود. آنها تیم خوبی دارند و ما می دانستیم که یک فوتبال واقعی را به نمایش می گذارند. در هر صورت ما سر تر از حریف بودیم و به سه امتیاز که حق مان بود رسیدیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com